Informationer fra foreningen

kronhjort_20ender_haderslev.jpg

Nyheder fra jægerforbundet

17. apr. 2024
Jagttegnskursuslærer og censor ved frivillige jagtprøve Johnny Carlsen reflekterer over uddannelsen af nye jægere, og vigtigheden af solid efteruddannelse.
17. apr. 2024
DJ er tilfreds med at Alternativets forslag om forbud om udsætning er faldet til jorden. Det er op til jægerne at sikre, at den brede opbakning til jagten fortsætter, siger DJ-formand.
16. apr. 2024
Deltag i vores fotokonkurrence og vind præmier. Hver måneds vinder går videre til konkurrencen om at blive årets foto i Jæger.
15. apr. 2024
Har du en riffel, som du ønsker at benytte til både jagt og sportsskydning i en skytteforening, så kræver det to særskilte tilladelser.
15. apr. 2024
PAC indfører ny procedurer for samtykke til gæstejagttegn, for at sikre at udenlandske jægere opfylder samme krav som danske jægere. MST opfordrer til at søge i god tid.